Saturday, January 22, 2011

::blog baru::

salam semua.happy new year of 2011..bosan aku tgk blog lama aku yg dh hancusss..so, ape lagi...buat la blog baru..tahun yang amat bermakna...i hope so..insyaallah..tahun ni aku dgn hubby sambut new year kat sandakan, sabah..baru jer pindah dari miri, sarawak at the end of november 2011.new plces, new life..again...i hope so...hehe...skrg betul2 jauh dr adik beradik..sedih sangat mase nk pindah tu ari..sbb betul2 jauh dh dr dorg..tp blh jugak balik kn..hehe..i miss them so much actually...hubby telah berpindah dan bertugas d lahad datu...kaget seketika...dr bandar besar masuk bandar kecik..tp x la sampai x pandai sesuaikan diri...cuma terkejut sbb org lahad datu sendiri cakap tmpt tu byk bahay especially lanun2 and org mencuri serta peras ugut..tak terkecuali..kes dadah...hurmmm...mane2 pun mesti ade jenayah kan..this year aku nk ikut lebih byk badan kebajikan or badan2 amal...nak buat kerja amal.pendek kata aku nk jd sukarelawan la..bangga sangat dgn pencapaian Dato' Maznah Hamid...and tahun nie aku nk buat biz kek lapis besar-besaran.tmbhn pula myh hubby support sangat aku dalm biz ni...thankz syg sbb selalu ade...ape2 pun..salm ukhwah fillah...semoga kalian semua berada dlm keadaan sihat dan d murahkan rezeki sentiasa...amin.

No comments:

Post a Comment